شهر لوازم خانگي شهر لوازم خانگي .

شهر لوازم خانگي

قدرت و زيبايي در يكجا با هود آشپزخانه اسنوا مدل SCH7-1102G

هود آشپزخانه يكي از لوازم ضروري در هر آشپزخانه مدرن است كه به شما كمك مي‌كند از بوهاي ناخوشايند و گازهاي آلودهراحت شويد. يكي از مدل‌هاي محبوب هود آشپزخانه، هود مخفي است كه به زيبايي و كارايي آشپزخانه‌ها افزوده است. يكي از محصولات مورد توجه در اين زمينه، هود آشپزخانه مخفي اسنوا مدل  SCH7-1102G  است. اين هود داراي طراحي زيبا و مدرني است كه مي‌تواند به زيبايي دكوراسيون آشپزخانه شما اضافه شود. با ابعاد مناسب خود، اين هود قابليت نصب به صورت مخفي زير كابينت‌هاي آشپزخانه را دارد و از جاگيري كمتري نسبت به هود‌هاي سنتي برخوردار است هود لاكچري با فريم استيل sch7-1102g با توان موتور بالا، عملكرد بسيار قوي مي تواند دود ها و  بوهاي بعد را خيلي زود خارج كند. همچنين، با صداي كمتري نسبت به هود‌هاي معمولي عمل مي‌كند كه از آشپزخانه‌ي شما يك محيط آرام و دلپذير فراهم مي‌آورد. اين هود داراي فيلترهاي قابل شستشو است كه از تميزي آشپزخانه شما مراقبت مي‌كند. همچنين، با ويژگي اتوماتيك خاموش شدن پس از مدتي بيكاري، به بهبود ايمني استفاده از هود در آشپزخانه كمك مي‌كند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۸:۵۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

آيا يخچال فريزر پايين ديپوينت مدل BOSS داراي فناوري‌ نوين مصرف كم انرژي است؟

استفاده از يك يخچال فريزر با ظرفيت بالا و كيفيت عالي مانند مدل BOSS S از ديپوينت مي‌تواند يك انتخاب عالي براي خانه‌ها و محيط‌هاي تجاري باشد. اين يخچال فريزر پايين 30 فوت ديپوينت مجهز به فضاي بزرگي است كه به شما امكان مي‌دهد تا مواد غذايي خود را به راحتي و سازماندهي شده ذخيره كنيد. با داشتن يك فضاي فريزر كافي، مي‌توانيد مواد غذايي را براي مدت طولاني‌تري نگهداري كنيد و از طريق كنترل دما آن‌ها را در شرايط ايده‌آل نگه داريد. علاوه بر اين، با سيستم‌هاي خنك‌كننده موثر در اين يخچال فريزر، مي‌توانيد از حرارت زيادي كه توسط دستگاه توليد شده و بر روي مواد غذايي تأثيرگذار است جلوگيري كنيد. اين ويژگي‌ها باعث مي‌شود كه مواد غذايي شما هميشه تازه و در بهترين وضعيت نگهداري شوند. ديپوينت مدل BOSS S همچنين داراي طراحي مدرن و منحصر به فردي است كه به دكوراسيون داخلي فضاي خود زيبايي اضافه مي‌كند. اين محصول نه تنها عملكرد بالايي دارد بلكه زيبايي و ظاهري خيره‌كننده نيز دارد. به طور كلي، يخچال فريزر پايين 30 فوت ديپوينت مدل boss s  يك انتخاب عالي است كه به شما كمك مي‌كند تا مواد غذايي خود را به بهترين شكل نگهداري كنيد و به طور همزمان زيبايي فضاي خود را افزايش دهيد.


برچسب: يخچال فريزر پايين ديپوينت-قيمت يخچال فريزر پايين ديپوينت-انتخاب سنتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۹:۵۱ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

چه نوع برنامه‌هاي شستشويي در ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94S50 موجود است؟

لباسشويي اكتا پلاس 9 كيلويي نقره اي مدل swm-94s50 از جمله محصولات پرطرفدار و كارآمد در دنياي لباسشويي است. اين مدل از اسنوا با ويژگي‌ها و قابليت‌هاي متنوع، توانسته است توجه بسياري از مصرف‌كنندگان را به خود جلب كند. ماشين لباسشويي SWM-94S50 داراي ظرفيت بزرگ 9 كيلوگرم است كه امكان شستشوي مقدار زيادي لباس را در يك دوره فراهم مي‌كند. علاوه بر اين، اين مدل از اسنوا داراي فناوري‌هاي پيشرفته‌اي همچون سيستم پمپ اينورتر و موتور ديجيتال، عملكرد بي‌صدا و صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي باشد كه لباس‌هاي شما را با كيفيت عالي شسته و خشك مي‌كند. همچنين، اين مدل داراي برنامه‌هاي متنوع شستشوي كتان، پشم و... است كه به شما اين امكان را مي‌دهد كه متناسب با لباس‌هاي خود برنامه مورد نظر را انتخاب كنيد همچنين، با صفحه‌نمايشگر LCD اين مدل، كنترل و تنظيمات راحت و ساده‌تري بر روي دستگاه داريد. به طور كلي، اين مدل لباسشويي اسنوا يك ماشين لباسشويي كارآمد و با كيفيت است كه با قابليت‌ها و ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود مي‌تواند نيازهاي شستشوي لباس خانواده شما را به بهترين شكل ممكن برآورده سازد.

 

برچسب: لباسشويي اسنوا - قيمت لباسشويي اسنوا- انتخاب سنتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۵:۴۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

بررسي نكات مثبت و منفي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-SE991S

ماشين لباسشويي دوو سري سنيور 9 كيلويي مدل DWK-SE991S يكي از دستگاه‌هاي پرطرفدار و با كيفيت در دنياي لباسشويي است. اين مدل از ماشين لباسشويي دوو با ظرفيت 9 كيلوگرم براي شستشوي لباس‌هاي حجيم و بزرگ مناسب است. لباسشويي مدل dwk-se991s با جزييات فني برتري همچون فناوري هوشمند Aqua Stop كه از نشتي آب جلوگيري مي‌كند و موتور قدرتمند و بي‌صدا ، تجربه شستشوي بي‌نظيري را براي كاربران فراهم مي‌كند. از ويژگي‌هاي ديگر اين مدل لباسشويي مي‌توان به برنامه‌هاي مختلف شستشو، صفحه نمايش لمسي، دكمه‌هاي كنترل آسان و طراحي زيبا و جذاب اشاره كرد. اين ماشين لباسشويي با توجه به كارايي بالا و طراحي مدرن خود، گزينه‌ي عالي براي خانواده‌ها و افرادي كه دنبال يك ماشين لباسشويي با كيفيت هستند مناسب مي باشد. همچنين، اين مدل لباسشويي از نظر مصرف انرژي نيز به طور موثر عمل مي‌كند و باعث كاهش هزينه‌هاي برق خانگي مي‌شود. با انتخاب اين مدل ماشين لباسشويي، مي‌توانيد به طور هوشمندانه و اقتصادي لباس‌هاي خود را بشوييد و به بهينه‌ترين نحو ممكن از منابع استفاده كنيد. به طور كلي، ماشين لباسشويي دوو سري سنيور با تركيبي از عملكرد برتر، كارايي قدرتمند و طراحي زيبا، يك گزينه‌ي مناسب و عالي براي هر خانواده يا فردي است كه به دنبال يك ماشين لباسشويي با كيفيت و پايدار مي‌باشد.


برچسب: لباسشويي دوو- انتخاب سنتر- ماشين لباسشويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۴:۵۸ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH820C با عملكرد برتر و ظاهري شيك

لباسشويي دوو مدل dwk-ch820c يكي از دستگاه‌هاي برتر در دنياي لباسشويي است. اين مدل با طراحي مدرن و عملكرد موثر، توانسته است محبوبيت بسياري را جلب كند. اين ماشين لباسشويي با ظرفيت 8 كيلوگرم مناسب براي خانواده‌هاي كوچك تا متوسط استاين مدل ماشين لباسشويي داراي فناوري‌هاي پيشرفته‌اي همچون سيستم هوشمند شستشو است كه به شما اجازه مي‌دهد تا برنامه‌هاي شستشو را به صورت سفارشي تنظيم كنيد. . عملكرد برتر آب‌كشي، شستشوي از پيش‌تعيين‌شده‌ از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد اين مدل مي‌باشد. همچنين، با وجود صفحه نمايش لمسي ساده‌واضح، كاركرد اين دستگاه بسيار آسان و راحت است. ضمناً، از نظر ايمني نيز اين ماشين لباسشويي با قفل كودك و سيستم حفاظت در برابر اضافه‌شويي براي خانواده‌ها با كودكان كوچك بسيار مناسب است. با عرضه اين محصول، دوو يكبار ديگر نشان داده است كه به كاربرانش اهميت مي‌دهد و تمام تلاش خود را براي ارائه كيفيت و عملكرد بالا صرف كرده است.


برچسب: لباسشويي دوو- انتخاب سنتر- ماشين لباسشويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۹:۳۶ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

مشخصات فني و فناوري‌هاي برجسته مفيد در ماشين لباسشويي دوو مدل dwk-se991c

ماشين لباسشويي دوو سري سنيور 9 كيلويي مدل dwk-se991c يكي از محصولات برتر شركت دوو در زمينه لباسشويي مي‌باشد. اين مدل از ماشين لباسشويي با ظرفيت 9 كيلوگرم ويژگي‌هاي پيشرفته ارائه مي‌دهد كه خواص متعددي را در ارائه خدمات بهتر به كاربران برآورده مي‌كند. يكي از ويژگي‌هاي برجسته اين ماشين لباسشويي، طراحي مدرن و جذاب آن است كه به هر آشپزخانه‌اي شكوهي خواهد بخشيد. همچنين، اين دستگاه داراي فناوري‌هاي مدرني همچون سيستم هوشمند شستشو و سيستم ضد لرزش مي‌باشد كه به بهبود عملكرد و كارايي در شستشو كمك مي‌كند. اين مدل لباسشويي  داراي برنامه‌هاي مختلفي براي شستشوي متنوع است كه به كاربر امكان انتخاب بهترين برنامه بر اساس نوع پارچه‌ها و نيازهاي خود را مي‌دهد. همچنين، اين مدل از ماشين لباسشويي داراي قابليت‌هاي انرژي‌كم و محيط‌زيستي مانند كلاس انرژي A++ و سيستم صرفه‌جويي در مصرف آب است. با توجه به همه اين ويژگي‌هاي فوق‌العاده، ماشين لباسشويي دوو سري سنيور يك گزينه عالي براي خانواده‌ها و افرادي است كه به دنبال يك دستگاه با كيفيت و كارآمد براي شستشوي لباس‌هايشان هستند

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۶:۳۸ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

تجربه آشپزي بي‌نظير با اجاق گاز تايسز مدل TGC5-512NC

اجاق گازها، يكي از وسايل ضروري در هر آشپزخانه‌اي مدرن محسوب مي‌شوند و انواع مختلف آنها در بازار موجود است. يكي از مدل‌هاي پرطرفدار اجاق گازها، مدل TGC5-512NC از برند معتبر مبله تايسز است. اين مدل از اجاق گازها داراي ويژگي‌ها و امكانات بي‌نظيري است كه آشپزي را به تجربه‌ اي لذت‌ بخش تبديل مي‌كند. با طراحي شيك و منحصربه‌فرد، اين اجاق گاز جزو جواهرات هر آشپزخانه‌اي محسوب مي‌شود. اجاق گاز تايسز مدل ۵۱۲ داراي پنج شعله مختلف با توان متنوع است كه به راحتي مي‌توانيد انواع غذاها را در زمان مناسب و با حرارت دقيق پخت و پز كنيد. همچنين، اين اجاق گاز داراي سطح شيشه‌اي ضد خش و ضربه است كه نگهداري و تميزكاري آن بسيار آسان است. با استفاده از اجاق گاز مبله تايسز مدل TGC5-512NC، مي‌توانيد به راحتي و با كيفيت بالا غذاهاي خوشمزه بپزيد، در نتيجه با اين اجاق گاز  لذت آشپزي خود را دو چندان كنيد.

 

برچسب: اجاق گاز تايسز - قيمت اجاق گاز تايسز-خريد اجاق گاز تايسز - انتخاب سنتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۹:۲۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

معرفي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل DLRF-2030SS به همراه ويژگي‌هاي برجسته

يخچال فريزر دوقلو دوو سري تويين 40 فوت مدل DLRF-2030SS يكي از جديدترين و با كيفيت‌ترين محصولات شركت دوو در زمينه يخچال و فريزر است. اين مدل با ظاهري زيبا و تكنولوژي هاي به روز يكي از پر فروش ترين ها مي باشد. يخچال دوقلو دوو 2030ss با ظرفيت بالا و ابعاد مناسب، يك گزينه عالي براي خانواده‌هاي بزرگ و كساني است كه به دنبال يك دستگاه با عملكرد بالا هستند. اين مدل با فضاي داخلي فراوان، قفسه‌هاي قابل تنظيم و فناوري خنك‌كننده مدرن، به صورت كامل نياز هاي شما را براي نگه داري مواد غذايي فراهم ميكند. در مورد امكانات اين يخچال فريزر همه‌چيز به وضوح قابل دسترسي است. سيستم خنك‌كننده پيشرفته، سيستم تنظيم رطوبت و سيستم جذب بو را در اختيار شما قرار مي‌دهد تا غذاهاي شما هميشه تازه و خوشمزه باقي بمانند. فضاي بزرگ فريزر اين مدل، به شما اجازه مي‌دهد تا مقدار بيشتري مواد غذايي نگه داري كنيد و استفاده‌هاي مختلفي از آن‌ها براي طولاني‌مدت داشته باشيد. اين مدل علاوه بر عملكرد بي‌نظير، با طراحي زيبا و انعطاف‌پذيري كه دارد، زيبايي داخلي آشپزخانه شما را به نوعي تكميل مي‌كند.


برچسب: يخچال فريزر دوقلو دوو - قيمت يخچال فريزر دوقلو دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۴:۱۷ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

تجربه يك صافي بي نقص با اتو پرسي جانتك مدل RC600

اتو پرسي جانتك مدل RC600 يكي از اتوهاي پرسي محبوب و كارآمد در بازار است كه با قابليت‌هاي منحصر به فرد و طراحي زيبا توانسته است جاي خود را در خانه‌هاي مختلف پيدا كند. اين اتو پرسي با توجه به قدرت 2400 وات و سيستم تنظيم بخار قوي، به شما كمك مي‌كند تا لباس‌هاي خود را به سرعت و با كيفيت بيشتري اتو كنيد.  يكي از ويژگي‌هاي برجسته اين اتو پرسي، صفحه بزرگ اتوبخار است كه باعث مي‌شود كاربران بتوانند به راحتي و با دقت بيشتري از آن استفاده كنند. اين ويژگي به صورت خصوصي مناسب براي اتو كردن محصولات پارچه‌اي و پالتوهاي بزرگ و حجيم مي‌باشد. اتو پرس جانتك rc600 داراي سيستم ايمني خودكار مي‌باشد كه در صورت عدم استفاده براي مدت زمان مشخص، به صورت اتوماتيك خاموش مي‌شود و از خطر احتمالي حوادث جلوگيري مي‌كند. همچنين، اين اتو پرسي داراي تكنولوژي ضد چكه بوده و از ايجاد خط و خش بر روي لباس‌ها جلوگيري مي‌كند. در كل، اتو پرسي جانتك مدل RC600 با تركيبي منحصر به فرد از قدرت، كارايي، ايمني و زيبايي يك انتخاب عالي براي صاف كردن لباس ها از چين و پروك است.


برچسب: اتوپرسي جانتك-قيمت اتو بخار جانتك - انتخاب سنتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۰:۴۶ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

تجربه تماشاي هيجان انگيز با تلويزيون هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK450DI

تلويزيون هوشمند ال اي دي اسنوا با ابعاد 43 اينچ و مدل SSD-43SK450DI يكي از گزينه‌هاي بسيار مناسب براي تماشاي تلويزيون و استفاده از امكانات هوشمند در خانه شماست. اين تلويزيون با بهره‌مندي از فناوري‌هاي روز دنيا، تجربه بي‌نظيري از تماشاي تلويزيون را برايتان فراهم مي‌كند. تلويزيون ssd-43sk450di داراي قابليت‌هاي بسياري مانند ورودي‌هاي HDMI و USB براي اتصال به دستگاه‌هاي ديگر مثل كنسول‌هاي بازي، فلش مموري، لپ‌تاپ و... است. همچنين اين تلويزيون داراي قابليت واي‌فاي براي اتصال به اينترنت و دسترسي به برنامه‌ها و سرويس‌هاي آنلاين مي‌باشد. با وضوح تصوير بالا و رنگ‌هاي زيبا، تماشاي فيلم‌ها، مسابقات و برنامه‌هاي مورد علاقه شما به يك تجربه واقعي تبديل مي‌شود. امكانات هوشمند اين تلويزيون همچون پخش موزيك، مرور وب، دسترسي به شبكه‌هاي اجتماعي و... زندگي شما را راحت‌تر و سرگرم‌تر خواهد كرد. در كل، تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 43 اينچ مدل SSD-43SK450DI با طراحي زيبا، كيفيت تصوير برتر و امكانات هوشمند، يك گزينه عالي براي خريد براي خانه يا محل كار شما است

 

برچسب: تلويزيون هوشمند اسنوا-قيمت تلويزيون هوشمند اسنوا-انتخاب سنتر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۷:۲۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)