شهر لوازم خانگي شهر لوازم خانگي .

شهر لوازم خانگي

مايكروويو جي پلاس مدل GMW-P349 يار هميشگي شما در آشپزخانه

مايكروويو جي پلاس مدل GMW-P349 يكي از محصولات باكيفيت و خوش‌نام برند ايراني جي پلاس است كه با ارائه امكانات متنوع و كارآمد، به يار آشپزي ايده‌آل شما تبديل خواهد شد. مايكروويو جي پلاس مدل gmw-p349 با طراحي ساده و مدرن، به زيبايي در هر آشپزخانه‌اي جاي مي‌گيرد. بدنه‌ي اين محصول از جنس فلز باكيفيت بوده و درب شيشه‌اي اين مايكروويو، نمايي زيبا به آن بخشيده و امكان مشاهده‌ي غذا در حين پخت را فراهم مي‌كند. پنل جلويي دستگاه نيز داراي دكمه‌ها و نمايشگر LED لمسي است كه استفاده از آن را بسيار آسان مي‌كند. اين مايكروويو با ظرفيت 34 ليتر، فضاي كافي براي پخت و گرم كردن انواع غذاها را براي خانواده‌هاي متوسط و پرجمعيت فراهم مي كند. اين دستگاه همچنين داراي 8 برنامه پخت خودكار شامل پخت پلو، مرغ، ماهي، سيب‌زميني، سبزيجات و ... است كه كار آشپزي را براي شما بسيار آسان مي‌كند.علاوه بر برنامه‌هاي پخت خودكار، اين مدل مايكروويو از قابليت‌هاي ويژه ‌اي مانند يخ‌ زدايي، پخت تركيبي (مايكرو و گريل)، گرم‌نگهدارنده غذا، قفل كودك و فن كانوكشن نيز برخوردار است. فن كانوكشن با گردش هواي گرم داخل محفظه، پخت يكنواخت‌تر غذا را به ارمغان مي‌آورد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۰:۳۹ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

بررسي ويژگي ‌هاي تلويزيون دوو مدل DSL-65SU1800 كه قلب شما را تكان مي‌دهد!

تلويزيون ‌هاي ال اي دي هوشمند امروزه جزو پرطرفدارترين و پرفروش ترين تلويزيون ها محسوب مي‌شوند. يكي از مدل‌هاي مورد توجه اين دسته ال اي دي 65 اينچ دوو مدل dsl-65su1800 هوشمند مي باشد كه با ويژگي ‌ها و امكانات برجسته خود توانسته است توجه بسياري از كاربران را جلب كند. اين تلويزيون با صفحه نمايش 65 اينچي، تصاوير با كيفيت بالا و رزولوشن واقعي 4k را ارائه مي‌دهد كه تجربه تماشاي بي‌نظيري را براي كاربر فراهم مي‌كند. هوشمندسازي اين تلويزيون با سيستم عامل هوشمند دوو، امكان دسترسي به برنامه‌هاي محبوب اينترنتي مانند Netflix، YouTube و Spotify را فراهم كرده است. همچنين از طريق اتصال به اينترنت، كاربران مي‌توانند به آساني از امكانات اينترنتي نيز استفاده كنند و از جديدترين محتواها لذت ببرند. اين مدل تلويزيون با دارا بودن ورودي‌هاي HDMI، USB و ورودي‌هاي صدا، قابليت اتصال به انواع دستگاه‌ها از جمله كنسول‌هاي بازي، پخش‌كننده‌هاي ديجيتال و سينماي خانگي را به كاربران ارائه مي‌دهد. اين امكانات موجب شده است كه اين تلويزيون، گزينه‌ي مناسبي براي تجربه سينماي خانگي فراهم كند. همچنين، فناوري‌هاي پيشرفته مانند HDR و Dolby Vision در اين تلويزيون، تصاوير با رنگ‌ها و كنتراست بي‌نظيري را فراهم مي‌كنند و تجربه تماشاي واقع‌گرايانه‌اي را به كاربران ارائه مي‌دهند. با طراحي زيبا و خاص خود، مي‌تواند جلوه‌ي شيكي به هر فضا ببخشد و از زيبايي دكوراسيون منزل شما را چند برابر كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۳۶:۲۳ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي كلور سري BMW مدل CWM-BMW8TI1

يكي از محصولات محبوب در دنياي لباسشويي است. اين ماشين لباسشويي طراحي شيك و مدرني دارد كه به همراه عملكرد برتر به كاربر ارائه مي‌دهد. با داشتن اين ماشين لباسشويي، شستشوي لباس‌ها تبديل به يك تجربه آسان و لذت‌بخش مي‌شود. يكي از ويژگي‌هاي مهم اين مدل، كارايي بالا است. با ظرفيت 8 كيلوگرم، مي‌توانيد به طور همزمان لباس‌هاي بيشتري را با كيفيت بالا شستشو دهيد. همچنين، با فناوري‌هاي پيشرفته‌اي كه در اين ماشين لباسشويي استفاده شده است، از بهينه‌ترين نتايج در شستشوي لباس‌هاي خود بهره مند خواهيد شد. علاوه بر اين، لباسشويي كلور مدل bmw از طراحي زيبا بهره‌مند است كه به زيبايي داخلي خانه شما اضافه خواهد كرد.. در نهايت، اين ماشين لباسشويي با عملكرد برتر، ظرفيت 8 كيلوگرم، طراحي زيبا و امكانات پيشرفته خود، گزينه‌ي عالي براي خريداراني است كه به دنبال يك محصول با كيفيت و قدرتمند هستند.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۴:۱۲ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

همه چيز در يك نگاه سايد باي سايد دوو مدل DS-3440SS

سايد باي سايد دوو سري پرايم مدل DS-3440SS يك يخچال بسيار عالي و پرطرفدار است. اين مدل از دوو از ظرفيت 32 فوت و طراحي مناسب و فضاي داخلي بزرگ برخوردار است كه توانايي نگهداري و نگهداشت غذاها و نوشيدني‌ها را براي خانواده‌ها به خوبي فراهم مي كند. يكي از ويژگي‌هاي برتر اين يخچال، سيستم جريان هواي چندگانه است كه باعث توزيع يكنواخت دماي هوا درون يخچال مي‌شود و باعث حفظ تازگي مواد غذايي مي‌شود. همچنين، سيستم خنك كنندگي منفرد آن باعث كاهش مصرف انرژي و صرفه جويي در هزينه‌هاي برق مي‌شود. اين يخچال داراي فضاي داخلي مناسب و قفسه‌هاي شيشه‌اي قابل تنظيم است كه امكان دسترسي آسان به مواد غذايي و نظم دادن به فضا را فراهم مي‌كند. همچنين، سيستم فيلتراسيون هوا درون يخچال، با كنترل رطوبت و بوي بد، به حفظ كيفيت مواد غذايي كمك مي‌كند. در مجموع، سايد باي سايد دوو مدل 3440ss با ظاهر زيبا، عملكرد برتر و ويژگي‌هاي متعدد، يك گزينه عالي براي خانواده‌ها و افرادي است كه به دنبال يك يخچال با كيفيت و قابل اعتماد هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۴:۱۸ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

لذت تابستان را كولر آبي برفاب ريموت دار مدل BF5 تجربه كنيد!

كولر آبي برفاب براي كساني كه در منطقه‌هايي با آب و هواي گرم زندگي مي‌كنند يك گزينه بسيار مناسب واقع مي‌شود. يكي از مدل‌هاي محبوب اين شركت، مدل BF5 است كه از ويژگي‌ها و تكنولوژي‌هاي پيشرفته‌اي برخوردار است. اين كولر از طراحي مدرن و با كيفيت برخوردار بوده و امكانات بيشماري را براي كاربرانش فراهم مي‌كند. استفاده از كولر برفاب ۵۰۰۰ ريموت دار، به كاربران اجازه مي‌دهد تا به راحتي و با دقت بالا، تنظيمات مختلف را براي سيستم خنك كننده خود انجام دهند. ريموت كنترل آن از ابزارهاي كاربردي است كه امكان تنظيم سرعت باد، حالت‌هاي مختلف عملكرد و حتي تنظيم دما را به كاربران مي‌دهد. توانايي خنك كردن قوي و به روز از خصوصيات چشمگير اين كولر برفاب است. علاوه بر اين، كولر آبي برفاب BF5 از نگهداري و تعمير ساده‌اي برخوردار است كه به كاربران اجازه مي‌دهد به راحتي از آن استفاده كنند و از سيستم خنك كننده خود لذت ببرند. همچنين با تكنولوژي مديريت مصرف انرژي هوشمند، اين مدل كولر كمك مي‌كند تا هزينه‌هاي انرژي خانه شما كاهش يابد، همچنين به حفظ محيط زيست كمك مي كند. به طور كلي، كولر آبي برفاب 5000 ريموت دار مدل BF5 با ويژگي‌ها و امكانات فراوان خود يك گزينه عالي براي خريداراني است كه به دنبال كولري با كارايي بالا، كيفيت ساخت برتر و امكانات هوشمند هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۴۶:۱۴ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

بررسي عملكرد و قابليت‌هاي يخچال فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-SN5-1019SS

يخچال فريزر دوقلو اسنوا از سري هايپر مدل SN6-SN5-1019SS يك انتخاب عالي براي نگهداري امن و بهينه‌ي مواد غذايي خانگي شماست. با طراحي شيك و كاربردي، اين يخچال فريزر دوقلو اسنوا به راحتي در هر آشپزخانه‌اي جاي مي‌گيرد و زيبايي آن را افزايش مي‌دهد. اين مدل داراي حجم 38 فوت بوده و به شما امكان دسترسي آسان به مواد غذايي مورد نيازتان را مي‌دهد. دو بخش جداگانه فريزر و يخچال، به شما امكان مديريت بهتر و دسته‌بندي مناسب مواد غذايي را مي‌دهد. با فناوري مدرن كم‌صدا، اين يخچال فريزر دوقلو اسنوا صداي مزاحمي را از شما دور مي‌كند و زمان خواب شما را تضمين مي‌كند. همچنين، با سيستم خنك‌كننده قوي، مواد غذايي شما را به طور يكنواخت و در شرايط ايده‌آل نگهداري مي‌كند. از ديگر ويژگي‌هايي كه اين يخچال فريزر دوقلو داراي آن است، مي‌توان به صرفه‌جويي در انرژي و دارا بودن سيستم تنظيم دما اشاره كرد. با اين ويژگي‌ها، شما مي‌توانيد از صرفه‌جويي در هزينه‌هاي برق برخودار شويد و مواد غذايي خود را به راحتي نگهداري كنيد. به طور كلي، يخچال فريزر دوقلو اسنوا سري هايپر يخچال اسنوا مدل sn6-1019ss يك انتخاب عالي براي خريداراني است كه به دنبال كيفيت، زيبايي و كارايي همزمان هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۴۴:۰۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزر دوو مدل DB-2832SS بهترين شريك براي ذخيره مواد غذايي

خريد يك يخچال فريزر كارآمد و با كيفيت مثل يخچال فريزر دوو سري اولتيمو مدل DB-2832SS مي‌تواند تجربه زندگي را براي شما تغيير دهد. اين دستگاه هوشمند و با طراحي زيبا، با قابليت‌هاي بي‌نظيري از جمله حجم بزرگ، صرفه‌جويي در انرژي و سيستم خنك‌كننده پيشرفته، محصولي بي‌نظير براي خانه و محل كار شما خواهد بود. يخچال فريزر پايين دوو سري اولتيمو 28 فوت داراي دو درب سرد نگهدارنده با قفل ايمني است كه از ديدن داخل آن‌ها لذت مي‌بريد. فضاي داخلي آن به گونه‌اي طراحي شده كه به شما امكان فراهم كردن مرتب‌تر و بهينه‌تر كالاهاي خوراكيتان را مي‌دهد. همچنين يخچال فريزر 2832ss، فناوري‌هاي مدرن نظير سيستم خنك‌كننده هوشمند، كنترلر دما و رطوبت هوشمند، فيلترهاي بو گير و بدون برفك، به شما اطمينان مي‌دهد كه غذاهايتان در شرايط بهينه‌اي نگهداري مي‌شوند. علاوه بر اين، داراي سيستم كاهش صدا و مصرف كم انرژي مي باشد كه اين امر نه تنها به صرفه‌جويي در هزينه برق كمك مي‌كند بلكه به حفظ محيط زيست نيز كمك مي‌كند. به‌طور كلي، يخچال فريزر پايين دوو سري اولتيمو يك انتخاب عالي براي افرادي است كه به دنبال كيفيت، عملكرد و ظاهر زيبا هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۵:۰۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

طراحي شيك و عملكرد بي‌نظير با سايد باي سايد دوو مدل DS-3330MW

در دنياي امروزي پر از فناوري، گاهي اوقات يافتن يك يخچال فريزر كه همه نيازهاي شما را برطرف كند مي‌تواند چالش ‌برانگيز باشد. يكي از مدل‌هايي كه به راحتي مي‌تواند اين نيازها را برآورده كند، سري پرايم ۳۲ فوت مدل ds-3330mw از شركت دوو است. اين يخچال سايد باي سايد، با ظاهري مدرن و شيك، به زيبايي هر آشپزخانه ‌اي پرداخته و از جنبه‌ي عملكردي نيز هيچ كم‌ و كاستي ندارد. با حجم بزرگي كه دارد، شما مي‌توانيد غذاها و نوشيدني‌هاي خود را به راحتي داخل آن ذخيره كنيد. سه قفسه‌ي اسلايدر شيشه‌اي، دو قسمت جانبي براي فضاي فريزر و يخساز، و قسمت‌هاي نگهداري سبزيجات و ميوه‌ها از ويژگي‌هاي برجسته اين يخچال هستند. همچنين، بخش سردكننده هوشمند اين يخچال، قادر به شناسايي خودكار مواد غذايي است و دماي مناسبي براي حفظ طولاني‌مدت آن‌ها تنظيم مي‌كند. در ضمن، از ويژگي ‌هاي امنيتي همچون قفل كودك و سيستم آلارم دما در اين يخچال ديده مي‌شود تا اطمينان حاصل شود كه غذاهاي شما همواره در برترين شرايط نگهداري مي شوند. به علاوه، سيستم خنك كننده چندگانه و فيلتر ضدبو را نيز نبايد از ديد خارج بماند. اين ويژگي‌ها سبب مي‌شوند كه يخچال هميشه تميز و بهداشتي باقي بماند و بوهاي ناخوشايند مانند بوي ماهي يا پياز به ساير مواد ذخيره‌شده نفوذ نكند. در كل، يخچال دوو 3330mw از دوو نه تنها يك يخچال نيست، بلكه يك همكار ارزشمند در زندگي روزمره شما خواهد بود كه قابليت ‌هاي بي‌نظيرش، راحتي و رضايت شما را تضمين مي‌كند.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۹:۴۵ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

لباسشويي دوو مدل DWK-ZL860SB تركيبي عالي از فناوري و كارايي!

لباسشويي دوو سري ذن لايف مدل DWK-ZL860SB يكي از محصولات پرطرفدار در دنياي لباسشويي است! اين ماشين لباسشويي با ظرفيت 8 كيلوگرم براي رفع نيازهاي خانواده‌هاي بزرگ بسيار مناسب است. با استفاده از تكنولوژي‌هاي پيشرفته و عملكرد قدرتمند، لباسشويي دوو سري ذن لايف نقره اي پنل مشكي 8 كيلويي مدل dwk-zl860sb  قابليت‌هاي بي‌نظيري را در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين ماشين داراي برنامه‌هاي شستشوي متنوعي است كه به شما امكان مي‌دهد بسته به نياز خود، برنامه‌اي مناسب براي شستن لباس‌هاي خود انتخاب كنيد. از برنامه‌هاي حساس براي لباس‌هاي نرم تا برنامه‌هاي قدرتمند براي لباس‌هاي كثيف، همه چيز در اين ماشين قرار دارد. ضمن اينكه مصرف انرژي اين مدل كمتر از بعضي از ماشين‌هاي ديگر است، بنابراين مي‌توانيد هم در نگهداري محيط زيست نقش مهمي داشته باشيد و هم از هزينه‌هاي بيشتري در پرداخت صورتحساب برق خود جلوگيري كنيد. همچنين، طراحي زيبا و جذاب اين ماشين لباسشويي دوو، زيبايي و شكوه به فضاي شستشوي شما مي‌بخشد. با داشتن اين ماشين لباسشويي مي توانيد شستشوي لذت ‌بخشي را تجربه كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۴۹:۳۷ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)

لباسشويي دوو مدل DWK-SE991C بهترين دوست لباس هاي شما

ماشين لباسشويي دوو سري سنيور مدل DWK-SE991C يكي از محصولات پرطرفدار و با كيفيت اين شركت معتبر است. اين ماشين لباسشويي با ظرفيت 9 كيلوگرم، قابليت شستشوي حجيم لباس‌ها را فراهم مي‌كند و مناسب براي استفاده در خانواده‌هاي بزرگ يا با نياز به شست‌و‌شوي مداوم است. اين مدل لباسشويي با قابليت‌هاي مدرن مانند برنامه‌هاي مختلف شستشو، تنظيمات دماي آب، و تأخير زمان شستشو، امكان انتخاب دقيق نيازهاي شستشو را برآورده مي‌كند. علاوه بر اين، اين ماشين لباسشويي دوو داراي فناوري‌هاي پيشرفته‌اي همچون موتور اينورتر ديجيتال، كه كارايي بالا و صداي كمتري را براي شما به همراه دارد. همچنين، لباسشويي دوو se991c از نظر طراحي نيز جذاب است. طراحي مدرن، صفحه نمايش لمسي و كنترل از راه دور از طريق برنامه هاي هوشمند، اين ماشين لباسشويي را به يك گزينه شيك براي هر خانه‌اي تبديل مي‌كند. در نهايت، ماشين لباسشويي دوو سري سنيور با كيفيت بالا، قابليت‌هاي متنوع، و طراحي زيبا، يك انتخاب عالي براي آنهايي است كه به دنبال يك ماشين لباسشويي مطمئن و با عملكرد بي‌نقص هستند.

 

برچسب: لباسشويي دوو- انتخاب سنتر- ماشين لباسشويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۱:۳۸ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)