شهر لوازم خانگی شهر لوازم خانگی .

شهر لوازم خانگی

برنامه های شستشوی ظرفشویی دوو

در گذشته وجود ظرفشویی در هر خانه ای ضرورتی نداشت اما امروزه که اکثر افراد شاغل هستند و وقت کافی برای انجام امور خانه را ندارند ظرفشویی نیز یکی از دسته لوازم لازم و ضروری هر آشپزخانه ای محسوب می شود.  ماشین ظرفشویی ها با قابلیت شست و شوی انواع ظروف و البته انواع سبزی و میوه وارد بازار شد و باعث تسریع انجام امور شده اند. فرقی نمی کند که تنها زندگی می کنید یا در کنار خانواده پر جمعیت خود وجود یک ظرفشویی با کیفیت که دوام بسیاری هم داشته باشد در خانه شما از الزامات و ضرورت های آشپزخانه شما می باشد.

برند و کمپانی دوو

دوو یکی از برند های کشور کره می باشد که سالیان طولانی است به تولید لوازم خانه و آشپزخانه می پردازد. ظرفشویی از دسه تولیدات با کیفیت این برند بوده که از قضا قیمت ماشین ظرفشویی دوو بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار است.

انواع برنامه های شستشوی ظرفشویی دوو

-         نرمال (normal)

این برنامه برای ظروفی که چربی تازه دارند کاربردی می باشد، همچنین شستشو در دمای 55 درجه انجام می شود. در مرحله پیش شستشو چربی های باقی مانده از روی ظرف با فشار آب حذف می شوند.

-         اقتصادی (Eco)

به صرفه ترین برنامه از نظر مصرف انرژی و آب در ظرفشویی ها دوو می باشد.

-         پر قدرت و سنگین (heavy)

مخصوص شستشو برای ظروف سنگین مثل گلدان و یا تابه ها و شستشو با دمای 60 تا 70 درجه.

-         سریع Raoid))

سریع ترین برنامه در بین برنامه های موجود ظرفشویی دوو، برنامه سریع می باشد که فاقد مرحله خشک کن می باشد. همچنین پیش شستشو هم ندارد.


برچسب: ظرفشویی دوو، قیمت ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی دوو، قیمت ماشین ظرفشویی دوو، دوو، انتخاب سنتر، شهر لوازم خانگی، خرید آنلاین لوازم خانگی، خرید لوازم خانگی آنلاین، نمایندگی دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۹:۱۱ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)