شهر لوازم خانگی شهر لوازم خانگی .

شهر لوازم خانگی

تلویزیون اسنوا بخریم یا نه؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی انواع تلویزیون های اسنوا به آل بلاگ مراجعه کنید.

کیفیت تلویزیون اسنوا جزو مسائلی است که خریداران همیشه نگران آن هستند. هر شخصی بعد از انتخاب یک برند از یک محصول سه فاکتور مهم را در مورد آن بررسی می کند: کیفیت، قیمت و زیبایی ظاهری. عوامل مختلفی در کیفیت دخیل هستند مانند دوام محصول و قابلیت های مختلفی که محصول مورد نظر دارد. مردم اکثرا کیفیت و قیمت را در دوکفه ترازو میگذارند و تصمیم نهایی را می گیرند.

 افرادی که قصد خرید یک محصول را دارند معمولا آن را با برندهای دیگر مقایسه می کنند تا بتوانند بهترین کیفیت را در برابر کمترین قیمت انتخاب کنند. یکی دیگر از فاکتورهایی که خیلی در انتخاب یک محصول تاثیرگذار است زیبایی آن است. برای مثال شاید کیفیت تلویزیون اسنوا برای شخصی مورد تایید باشد اما فقط به دلیل اینکه پنل تلویزیون یک برند دیگر از زیبایی بیشتری برخوردار است، انتخاب خود را عوض کند.

کیفیت تلویزیون اسنوا: ساخت یا مونتاژ


عبارت “ساخت ایران” با “تلویزیون ایرانی” متفاوت است. در سال های گذشته محصولات زیادی با شراکت و استفاده از قطعات کره ای و ژاپنی تولید می شده است. روی محصولات تولیدی نوشته می شد ساخت ایران اما در واقع برند آنها حفظ می شد و با نام و برند الجی و سامسونگ به بازار عرضه می شدند. اما “تلویزیون ایرانی” یعنی عمده قطعات آن ساخت ایران است طوری که می توان روی محصول نهایی یک برند ایرانی درج کرد.

اما اتفاقی که حالا می افتد متفاوت است. تلویزیون ها همانند سال های پیش با قطعات عمده وارداتی تولید می شوند اما با برند ایرانی در بازار عرضه می شوند. کیفیت تلویزیون اسنوا نیز حاصل کیفیت همین قطعات وارداتی است. البته این مساله برای مردم جا افتاده که برند های ایرانی همان جنس های چینی هستند و فروشنده ها نیز به این مساله را کتمان نمی کنند.

کیفیت محصولات اسنوا
اسنوا شرکتی ایرانی است که به تولید لوازم خانگی می پردازد. اسنوا کوتاه شده عبارت ارکان ساختار نوین ایرانیان است. اما سوال این است که لوازم خانگی اسنوا ساخت کدام کشور است؟ تلویزیون اسنوا ساخت کجاست؟  آیا محصولات اسنوا کاملا ایرانی هستند؟ آیا کیفیت

محصولات لوازم خانگی اسنوا خوب است؟

هم اکنون شرکت های ایرانی هنوز به تکنولوژی ساخت قطعات پیچیده نرسیده اند و قطعات پیش ساخته عمدتا از کشور چین وارد شده و در ایران مونتاژ می شود. البته برخی لوازم خانگی خیلی ساده مثل اجاق گاز به صورت ۱۰۰ درصد در ایران ساخته می شوند اما قطعات الکترونیکی پیچیده و موتور اصلی وسایلی نظیر تلویزیون و یخچال از کشورهای دیگر وارد می شود.

شرکت اسنوا در واقع زیر مجموعه گروه انتخاب است که تصمیم گرفت در سال ۹۳ نشان تجاری خود را تغییر دهد. به ادعای مدیر این شرکت حدود ۷۰ درصد قطعات استفاده شده در لوازم خانگی اسنوا در ایران تولید می شود. کیفیت تلویزیون اسنوا نیز همانند کیفیت محصولات اسنوا به قطعات وارداتی و تولید شده بستگی دارد.

کیفیت تلویزیون اسنوا


همانطور که قبلا اشاره کردیم عوامل مختلفی در کیفیت تلویزیون اسنوا تاثیرگذار هستند. یکی از این عوامل، امکانات تلویزیون می باشد. تلویزیون های اسنوا با توجه به مدل آنها دارای سیستم عامل اندروید، پنل A+ و فناوری HDR10 ، قابلیت اتصال به وای فای، عدم محدودیت دید در پنل نمایشگر، پردازشگر ۴ هسته ای و قابلیت نصب روی دیوار و فناوری های بی سیم هستند.

بدنه این تلویزیون ها فلزی نیستند و از جنس پلاستیک سخت می باشند. حتی در برخی نظر سنجی ها و کامنت های سایت ها و شبکه های اجتماعی برخی از کاربران در مورد کیفیت پایین بدنه تلویزیون اسنوا و مونتاژ قطعات آن انتقاداتی را مطرح کرده بودند. البته کاربران با توجه به نوع نیاز خود و تجربه کاربری نظرات متفاوتی را در مورد یک محصول خاص دارند و نمی توان به طور صد در صد از روی نظرات مشتریان در مورد یک محصول تصمیم گرفت.

کیفیت تلویزیون اسنوا ۴K


شرکت اسنوا به تولید تلویزیون های با کیفیت ۴K می پردازند. کیفیت تلویزیون اسنوا در این بخش از باب کیفیت صفحه نمایش مورد بررسی قرار می گیرد. البته به گفته برخی متخصصان در تلویزیون های ۴K اسنوا از فناوری خاصی استفاده نشده است و اسنوا برای افزایش کیفیت تصویر و ارائه جزئیات تصویر و وضوح بیشتر و کنتراست بالاتر به فناوری + HDR10 بسنده کرده است. در این فناوری، روشنایی تصویر فریم به فریم پردازش می شود و تصاویر به طرز مناسبی پردازش می شوند و جزئیات نقاط تاریک تصویر نیز به خوبی قابل مشاهده است. جوری که این تلویزیون برای محیط های روشن و پر نور کیفیت خوبی را ارائه می دهد. پنل این تلویزیون ها نیز از نوع A+ است که شفافیت تصویر بالاتری دارد و لکه های آزار دهنده ای را در تصویر ایجاد نمی کند و هاله های نور نیز در اطراف تصویر ایجاد نمی شود.

بهترین مدل تلویزیون اسنوا


تلویزیون اسنوا در مدل های مختلفی تولید می شود که هرکدام مشخصات و امکانات ویژه خود را دارند و با توجه به این امکانات می توانند قیمت های مختلفی نیز داشته باشند. مدل های مختلف اسنوا در زیر لیست شده است:

  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۵۵ اینچ مدل SLD-55S37T2
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۹ اینچ مدل SLD-49S37T2
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۳ اینچ مدل SLD-43S37T2
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۵۵ اینچ مدل SLD-55SA230U
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۵۵ اینچ مدل SLD-55SA220U
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۹ اینچ مدل SLD-49SA220U
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۳ اینچ مدل SLD-43SA220
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۵۰ اینچ مدل SLD-50SA270U
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۳ اینچ مدل SLD-43SA270
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۵۵ اینچ مدل SLD-55SA260U
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۵۰ اینچ مدل SLD-50SA260U
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۳ اینچ مدل SLD-43SA260
  • تلویزیون اسنوا اسمارت ۴۳ اینچ مدل SSD-43SA560

برای مشاهده فیلم درباره سایر تلویزیون های اسنوا می توانید صفحه ی توییتر انتخاب سنتر را مشاهده کنید


برچسب: تلویزیون،تلویزیون اسنوا،اسنوا،انتخاب سنتر،لوازم خانگی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۳۴ توسط:سارا.م.ش موضوع: نظرات (0)